جون چت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سایت تفریحی چت روم جون چت زیر نظر پلیس فتاه با مدیریت سینا نوری مدیر بزرگترین چت روم شلوغ ایران به زبان فارسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سینا نوری
22:32
چهار شنبه 25 اسفند 1395

بازاریابی شبکه ای یا Network marketing چیست ؟

 Multi-level marketing(MLM) یا بازاريابی چند سطحی كه بعضی مواقع بازاريابي شبكه ای نيز نامیده مي شود، یعنی چند لایه متعدد از افراد، بازاريابي يك محصول را برای رساندن آن به مصرف كننده بر عهده دارند. يك نماينده فروش که بعوان توزيع كننده ،‌ عضو ،‌ وابسته ، مشاور و یا شريك نیز نامیده می شود علاوه بر جذب مشتريان ،‌ آموزش نيروهاي تازه وارد را در جهت جذب مشتريان به عهده دارد.

 هدف هم شركتهاي داراي بازاريابي شبکه ای و هم شركتهاي فاقد آن است . اگر شما شنيديد كه يك شركت با سابقه اعلام كرد " در صورت معرفي يكي از دوستانتان به ما، در خريد بعدي از تخفيف برخوردار شويد" اين همان بازاريابي چند سطحي است . انجمن هاي سلامتي ،‌آژانس املاك، شركتهاي ارتباط تلفني و صنايع بسیار ديگري از اين روش استفاده مي كنند. بسیاری از مشاغل تلاش مي كنند تا مشتريان کنونی شان تبليغ و بازاريابي محصولات و خدمات آنها را براي مشتريان بالقوه انجام دهند.

بازاریابی شبکه ای نوعی از تجارت است که در آن مصرف کنندگان یک شرکت تولید کننده می توانند بازاریاب محصولاتی باشد که خود مصرف می کنند، و با انعقاد قرارداد با شرکت تولید کننده و معرفی و فروش محصولات به اطرافیان خود، درآمد قابل توجهی کسب کنند. و در صورتی که شخص بتوانند با معرفی این تجارت به اطرافیان خود و معرفی آنها به شرکت ،گروه فروش خود را شکل دهد ، و طبق درصدهای مشخصی از قیمت کالاهای فروخته شده در گروه فروش خود را به عنوان پورسانت و پاداش دریافت کند.

بازاریابی شبکه ای پنبه ریز چیست ؟

بازاریابی چند سطحی، این صنعت جدید اولین بار در سال 1945 بکار گرفته شد و امروزه این تجارت با بیش از 70 سال قدمت توانسته شرکتهای بزرگ و مطرح را در جهان تشویق کند تا از این روش برای فروش محصولات خود استفاده نمایند . متاسفانه طی سالهای اخیر بسیاری از افراد و شرکتهای سود جو، با استفاده از نبودن اطلاعات کافی در مورد این تجارت در کشور عزیزمان به صورت غیر قانونی و با قصد سوء استفاده و کلاهبرداری ، باعث گردیدند که به نام و وجه این تجارت آسیب وارد شود. اما در حال حاضر کشورهای پیشرفته زیادی از جمله کشورعزیزمان ایران، به روش صحیح و تحت نظارت قانونی این تجارت، جامه عمل پوشانده اند . با توجه به تحقیقات گسترده بر روی روش صحیح ، اصولی و قانونی این تجارت , شرکت پنبه ریز به این نتیجه رسید که با استفاده از این روش فروش می توان شرایطی را مهیا نماید که کلیه افراد با خرید مستقیم محصولات مورد نیاز خود از وب سایت شرکت و صرف زمانی کوتاه برای معرفی این محصولات به دیگران، بتوانند از پورسانت فروش مستقیم بهره مند گردیده و به درآمدهای قابل توجهی برسند .

مزایای بازاریابی شبکه ای

یکی از مزایای استفاده از بازاریابی شبکه ای در شرکت خرید اینترنتی پنبه ریز برخورداری هرنماینده فروش از یک دفتر کار اختصاصی اینترنتی و مستقل در وب سایت شرکت پنبه ریز می باشد ،بدین ترتیب شما یکی از اعضای تیم فروش شرکت خواهید بود و می توانید از دیگر مزایای شرکت همچون طرح درآمد زایی پلکانی و پاداشهای ماهیانه قابل توجهی بهره مند شوید.

تعداد بازدید از این مطلب: 33
بازدید : 33
سینا نوری
1:38
چهار شنبه 25 اسفند 1395

سینا نوری یکی از کاراته کاهای ایرانی جوان است که زیر نظر پدرش هنر کاراته را اموخته

و در مسابقات کاراته درخشیده سینا بتازگی به نتورک پیوسته و توانسته در شرکت بیز موفق به گرفتن رتبه ی الماس شود

سینا نوری پسری است متولد۱۳۷۶ که لا سن کم خود توانسته از دوستان خود پیشه بگیرد  امید است این پسر جوان برای کشور عزیزمان بارها بدرخشد

تعداد بازدید از این مطلب: 54
بازدید : 54
سینا نوری
23:40
دو شنبه 9 اسفند 1395

baran

باران یک سایت قدیمی است که خدمات فراوانی

به کاربران خود میدهد. این سایت به دلیل اسم زیبای باران baran توانسته به طور اتفاقی کاربران زیادی را جذب خود کند

باران اولین سایتی است که طبق سازمان امنیت مورد تعید قرار گرفته است

برای ورود به سایت باران ادرس مارا در گوگل سرچ کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 52
بازدید : 52
سینا نوری
23:33
دو شنبه 2 اسفند 1395
بررسی آخرین وضعیت بازاریابی شبکه ای در گفتگوی اختصاصی با قائم مقام مرکز امور اصناف و بازرگانان

اختصاصی ایران هشدار- به منظور آگاه سازی بازاریابان از تغییرات جدید در آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی و برخی تصمیمات اخذ شده توسط نهادهای مسئول، سایت ایران هشدار مصاحبه ای را با آقای امانت قائم مقام مرکز امور اصناف و بازرگانان و رییس کمیته نظارت بر فعالیت فروشگاه های مجازی و شرکت های بازاریابی شبکه ای ترتیب داده است. متن مصاحبه به شرح زیر به استحضار کاربران محترم رسانده می شود.

لینک اصلی خبر در پایین

http://www.iranhoshdar.ir/?PageName=Details-Mobile&ID=6629&landuage=1


تعداد بازدید از این مطلب: 42
بازدید : 42


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود