جون چت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سایت تفریحی چت روم جون چت زیر نظر پلیس فتاه با مدیریت سینا نوری مدیر بزرگترین چت روم شلوغ ایران به زبان فارسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سینا نوری
23:20
پنج شنبه 28 بهمن 1395

اسنپ باران را همیشه در جیبتان داشته باشید.

در خانه، خیابان یا هرجا که باشید تنها با یک کلیک نزدیک‌ترین اسنپ در خدمت شما خواهد بود.

با اسنپ باران سفرهای درون شهری شما رنگ و بوی تازه‌ای می‌گیرند. بدون در نظر گرفتن اینکه در خانه یا خیابان قرار دارید، فقط با نصب بودن نرم افزار اسنپ باران در موبایل و درخواست خودرو، در هر ساعت از شبانه روز به مقصد خواهید رسید. کافیست اسنپ باران را باز کنید، مبدا و مقصد را مشخص کرده و پس از مشاهده هزینه سفر، گزینه درخواست اسنپ را لمس کنید. ما به عنوان رابط بین شما و رانندگان شهر تهران، تلاش می‌کنیم تا شما سفر بسیار خوبی را تجربه کنید.
با اسنپ شما نیازی به پرداخت نقدی نخواهید داشت و تمامی هزینه‌های سفر خود را می‌توانید به صورت آنلاین و با افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید. تیم پشتیبانی اسنپ هم به صورت ۲۴ ساعته عملکرد رانندگان را تحت نظر داشته و پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 78
بازدید : 78
سینا نوری
23:13
پنج شنبه 28 بهمن 1395

اسنپ باران (به زبان لاتین : Snapp) یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در تهران است.[۱] اپلیکیشن تلفن هوشمند به طور خودکار مسافرین را با نزدیکترین رانندهٔ تاکسی مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد.[۲] مشتریان از طریق اپلیکیشن تلفن تقاضای سواری کرده و موقعیت رانندهٔ خود را ردیابی می‌کنند. رانندگان از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند. این سرویس از زمستان ۱۳۹۳ در دسترس است. اپ اسنپ به طور خودکار کرایه را محاسبه کرده و مقدار پرداختی به صورت غیرنقدی نیز قابل پرداخت است. با افزایش محبوبیت شرکت‌هایی چون اوبر، بسیاری از شرکت‌های دیگر مدل کسب و کار آن را تکرار کرده و این روند به «اوبری سازی» مشهور شده است. در بسیاری جاها آنان مورد حملات شدید صنعت تاکسیرانی قرار گرفته‌اند که آنان را به عملیات تاکسیرانی غیرقانونی، پایین آوردن قیمت و خدمات ناایمن متهم می‌کنند.[۳]

اسنپ باران مدعی شده است به زودی تمامی ایران را از سرویس خود بهره‌مند می‌سازد. شرکت آفریقای جنوبی ام تی ان ۲۰ میلیون دلار در اسنپ سرمایه‌گذاری کرده است.[۴][۵] شرکت آلمانی راکت اینترنت نیز بعنوان مالک اسنپ شناخته می‌شود.

نرم‌افزار اسنپ باران در حال حاضر برای ۲ سیستم عامل اندروید و آی‌اواس منتشر شده است.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 45
بازدید : 45
سینا نوری
11:28
جمعه 22 بهمن 1395

باران شارژ یکی از راحتترین و مناسبترین روش ها برای اضافه کردن موجودی به کارت های پیش پرداخت شما می باشد. شما بوسیله باران شارژ می توانید از هر نقطه و در هر زمانی به کارت پیش پرداخت خود موجودی اضافه کنید.باران شارژ یک ووچر مالی الکترونیک در قالب دلار آمریکاست. شما می توانید فروشگاه باران شارژ را بر اساس واحد پولی خود از صرافی های مجاز و فروشگاه های آنلاین خریداری نمایید. این موضوع به شما این امکان را می دهد که واحد پولی خود را با نرخ مطلوب و به راحتی به دلار آمریکا تبدیل نموده و از منافع این کار لذت ببرید. همچنین شارژباران به شما این امکان را می دهد که پول را در حساب اینترنتی خود با امنیت بالا نگهداری نمایید. این موضوع به نوبه ی خود باعث می شود که شما بتوانید موجودی کارتتان را تا قبل از انجام خرید شارژ کنید. این موضوع راهکار هوشمندانه ای برای جلوگیری از کلاهبرداری می باشد.
  -  باران شارژ چگونه کار می کند؟
باران شارژ یک ووچر مالی الکترونیک است که به صاحبان کارتها این اجازه می دهد که که بدون نیاز به رجوع به دفتر صرافی، کارتهای پیش پرداخت خود را شارژ نمایند. شما با یک بار خرید آنلاین و یا خرید از صرافی ها، می توانید ایمیل تأیید خرید را سریعاً دریافت نمایید. آسان شارژ شما می تواند به لیست ووچر های فعال در اکانت آنلاین eMoney اضافه شود.
با این روش شما می توانید در وب سایت ‏ ‎‏ وارد شده و کارت(های) خودتان یا دوستانتان را شارژ کنید.
واحد پول و مقدار موجودی باران شارژ چقدر می باشد؟
واحد پولی باران شارژ تنها به دلار آمریکا بوده و حداقل و حداکثر میزان موجودی آن به ترتیب 5 دلار و 3000 دلار می باشد. مبالغ بالاتر برای خرید های آنلاین و یا با توجه به شرایط کشور شما، امکان پذیر نمی باشد. لطفاً در هنگام تهیه باران شارژ دقت کنید که برخی کارتها (همانند کارتهای هدیه تراول ایزی) فقط تا سقف مبلغ 1000 دلار امکان لود شدن توسط آسان شارژ را دارند.
برای صدور آسان شارژ درصدی برای ارائه خدمات توسط عاملین فروش دریافت می شود.
بهتر است قبل از خرید آسان شارژ، اطلاعات لازم در زمینه هزینه دریافتی را از صرافی های معتبر جویا شوید.
  -  باران شارژ را از کجا می تواند خریداری نمود؟
شما آسان شارژ را می توانید از صرافی ها طرف قرارداد و یا فروشگاه های آنلاین آنها خریداری کنید.
  -  آیا آسان شارژ تاریخ انقضاء کارت دارد؟
بله. تاریخ انقضاء باران شارژ به صورت پیش فرض 12 ماه می باشد. باران شارژ شما بعد از اتمام زمان مذکور باطل می شود. شما می توانید برای جلوگیری از ابطال موجودی کارت، کارت دیگری را برای انتقال موجودی آن تقاضا نمایید.
از ابتدای ماه دوم بعد از خرید، ماهانه میزان 5 دلار به عنوان هزینه نگهداری اعمال خواهد شد.
  -  آیا امکان لود شارژهای دلاری را بر روی کارت های غیر دلاری( درهمی) را وجود دارد؟
بله. نرخ تبدیل برای تبدیل وجه اعمال می شود. به عنوان مثال؛ اگر شما 500 دلار از کارت باران شارژ را به کارت پیش پرداخت درهمیتان انتقال دهید، و نرخ تبدیل 675/3 باشد، میزان 5/1837 درهم به کارت درهمی شما انتقال داده می شود.
  -  آیا من می توانم موجودی آسان شارژ خودم را بین دو کارت پیش پرداخت تقسیم کنم؟
خیر. موجودی نهایی آسان شارژ می تواند یکبار بر روی یک کارت پیش پرداخت دیگر لود شود و آن هم تنها زمانی مقدور است که بالانس کارت پیش پرداخت کارت دوم بالاتر از سقف موجودی آن نباشد.
  -  آیا من می توانم بیش از یک آباران شارژ را به صورت همزمان بر روی کارتم لود کنم؟
بله. این روش مناسبی برای کاهش هزینه های لود می باشد که بوسیله آن می توان به جای پرداخت هزینه چندین مرحله ای، یک هزینه و یکبار پرداخت شود. بنابراین، بر روی گزینه Add Money کلیک کرده و کارتی را که می خواهید به یکباره شارژ کنید انتخاب کرده و گزینه ezChargePaks to combine and load in one step را کلیک کنید.
  -  بهترین روش حفظ امنیت آسان شارژ چیست؟
باران فروشگاه شارژ شما شبیه پولی است که در حساب بانکی شما می باشد. این پول در حساب ووچر فعال شما کاملا محفوظ است. بنابراین شما نکاتی را که برای حفظ حساب بانکی آنلاین خود اعمال می کنید، بایستی برای حساب آنلاین eMomey خود نیز اعمال نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 33
بازدید : 33
سینا نوری
11:13
جمعه 22 بهمن 1395

شرکت بازاریابی باران به شماره ثبت ------ با نام تجاری بازاریابان باران مقدمات کسب خود از کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای را از سال 1388 آغاز و بعد از طی مراحل قانونی و انجام بررسی های دقیق و اخذ تأییدیه های لازم ، در تاریخ ششم شهریور سال 1390 موفق به دریافت اولین مجوز بازاریابی شبکه ای ایران به شماره --------از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) گردید .


موضوع فعالیت شرکت با توجه به اهمیت انرژیهای پاک (باد و خورشید) در زندگی روزمره و افزایش روز افزون استفاده از این انرژیها در کل دنیا و گسترش آن در داخل کشور ، فروش شبکه ای کالاهای مرتبط با انرژیهای نو می باشد . بی شک استفاده بی رویه از منابع فسیلی نه تنها باعث از بین رفتن این منابع می شوند بلکه موجب افزایش هزینه های روزمره زندگی ، ایجاد آلودگی های زیست محیطی و بیماریهای صعب العلاج می گردند . حفظ محیط زیست از وظایف همه ما است و همگی موظف هستیم کره زمین را عاری از آلودگی و پاک به نسل های بعدی بسپاریم ، این یک رسالت بزرگ و جهانی است .

تعداد بازدید از این مطلب: 35
بازدید : 35
سینا نوری
2:19
پنج شنبه 21 بهمن 1395

باران قطرات آب ریزی است که در نتیجه فشردگی بخار آب موجود در جو زمین شکل می گیرد

و هنگامی که به اندازه کافی سنگین شد تحت تاثیر نیروی گرانش سقوط می کند.باران مولفه مهم چرخه آب محسوب می شود و نقش مهمی را در شکل گیری آب های شیرین سطح زمین ایفا می کند.باران شرایط مطبوعی را برای ایجاد

و حفظ زیست بوم های متنوع طبیعی فراهم و بهره برداری های انسانی را مانند تولید محصولات کشت زمینی و تولید برق در نیروگاه ها را هموار می سازد.

وقتی هوای گرم به بالای آسمان صعود می‌کند،

 بخار آب را هم همراه خودش به بالا به داخل آسمان می‌برد. در بالای آسمان، بخار آب سرد می‌شود و قطره‌های آب دور ذرات ریز گرد و غبار موجود در هوا تشکیل می‌شود. مقداری از بخار آب هم به شکل کریستال‌های ریز یخ منجمد می‌شود که قطرات آب سرد شده را جذب می‌کند

. قطرات به شکل کریستال‌های یخ، منجمد می‌شود و کریستال‌های بزرگ تری را تشکیل می‌دهد که ما آنها را برف ریزه می‌نامیم. موقعی که برف ریزه‌ها سنگین می‌شوند، پایین می‌افتند.

برف ریزه‌ها در مسیرشان رو به پایین با هوای گرم تر برخورد می‌کنند و ذوب می‌شوند و به صورت قطرات باران در می‌آیند.

تعداد بازدید از این مطلب: 51
بازدید : 51
سینا نوری
2:12
پنج شنبه 21 بهمن 1395

فروشگاه اینترنتی باران شاپینگ

 

 

راه حلی امروزی‌تر برای خرید

 

 

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

 

 

 

 

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.

 

 

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا،  بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

 

 
دیجی‌کالا: بررسی، انتخاب و خرید آنلاین
 

 

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. باران شاپ با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست.

 

 

 

 

 

دیجی‌کالا از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏.همچنین، در حال حاضر دیجی‌کالا با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود، پرمخاطب‏‏‏‌ترین و پربازدیدترین وب‏ سایت تجاری کشور است. (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند(Alexa  

 

همواره یکی از اولویت‌های باران شاپ، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای دیجی‌کالا بسیار مهم است که میلیون‏‌ها کاربر آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. دیجی‌کالا از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ   نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

دیجی‌کالا در سال 1390 با راه اندازی "رسانه تصویری دیجی‌کالا" یا DigiKala TV  برای اولین بار در کشور تولید و ارائه محتوای ویدئویی آموزشی و تخصصی در زمینه معرفی و نقد و بررسی جدیدترین کالاهای دیجیتال و فن‏‌آوری‏ های این حوزه را آغاز کرد. هدف از تولید این ویدئوها ایجاد امکانی برای کاربران جهت بررسی دقیق‌تر تمامی ابعاد و مشخصات محصول و شکل‌گیری تصویری دقیق‏‏‌تر از کالاها و تکنولوژی‏ های این حوزه بود. در حال حاضر این بخش یکی از محبوب‏‌ترین خدمات دیجی‌کالا است، از این رو تولید محتوای تخصصی با کیفیت و استانداردهایی فراتر از گذشته یکی از راهبردهای اصلی دیجی‌کالا محسوب می‏‌شود. رسانه تصویری دیجی‌کالا در جهت تولید محتوای ویدئویی علمی و کاربردی با بکارگیری افراد متخصص این حوزه نهایت تلاش خود را می‏‏‌کند. این ویدئوها به صورت کاملا مستقل و در استودیوی اختصاصی دیجی‌کالا تولید می‏‌شوند و این سرویس به رایگان ارائه می‏‌شود.

 

دیجی‌کالا با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های دیجی‌کالا محسوب می‌شود. دیجی‌کالا با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح‏‏‌های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و دیجی‌کالا نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏‌های قابل توجهی را در قالب طرح‌های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏‌گیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت دیجی‌کالا و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در دیجی‌کالا بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏‌ترین و به‏‌روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت دیجی‌کالا، خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

 

 

 

 


مرکز امور مشتریان دیجی‌کالا به منظور ارایه بهتر خدمات به مشتریان و ارتباط مستقیم جهت خدمات پس از فروش در شهر تهران افتتاح شده است و مشتریان می‏‌توانند در صورت تمایل برای استفاده از خدمات پس از فروش مانند ارجاع برای تعمیر، تعویض کالا و یا باز‏ پس ‏دهی سفارش‏ به این مرکز مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است که دیجی‌کالا در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات در سراسر کشور تنها در این مرکز ارائه می‏‏‌شود.

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 89
بازدید : 89
سینا نوری
10:2
چهار شنبه 13 بهمن 1395

باران شاپ چیست؟
منظور از باران شاپ یا نقشه های کارگاهی ، نقشه هایی که کارخانه هاو پیمانکاران جهت قطعه زنی ،ساخت و نصب استراکچرهای فلزی استفاده می کنند است.این نقشه ها را از روی نقشه های سازه تهیه می کنند.به عبارتی بعد از آن که مهندسین معمار وسازه کارخود را به اتمام رساندندنوبت به فاز جدیدی می رسد که در آن نقشه های کارگاهی تهیه می شوند.


نقشه های کارگاهی به چه شکل تهیه می شوند و روال کار به چه صورت است؟


درابتدا می بایست تیم مهندسی که می خواهد نقشه های کارگاهی را تهیه کند نقشه هایسازه را بادقت بررسی کند وابهمات ونواقصی که در نقشه ها موجود می باشد را به اطلاعپیمانکار برساند در همین حین تیم دیگری مشغول ورق چینی ستون ها می باشد و سپس بحث شیرین مدل سازی با رعایت آیین نامه آغاز میشود.منظور از مدل سازی این است که تیم شاپ از روی نقشه های سازه ،اسکلت فلزی را در کامپیوتر به صورت سه بعدی توسط نرم افزار مدل می کند که نقشه های کارگاهی از روی همین مدل استخراج می شوند.



از چه نرم افزار هایی در تهیه نقشه های کارگاهی استفاده می شود ورایج ترین آن ها در ایران کدام است و چه قابلیت هایی دارد؟

درگذشته نه چندان دور این نقشه به صورت دستی تهیه می شدند و برای تهیه این نقشه هااز تعداد نفرات زیادی برای نقشه کشی و همچنین برای نظارت بر این نقشه ها استفادهمی کردنددر کل یک فرایند اصطکاکی و زمان بر بود که اکثرا در پروژه های صنعتی وساختمانی خاص مثل کارخانه سیمان ...انجام می شد.شایان ذکر است در حال حاضر نیزهستند کارخانه هایی که نقشه های کارگاهی را تهیه نمی کنند و به روش سنتی و از روی فایل مادر سازه کار ساخت را انجام می دهند در قسمت دیگری به صورت تخصصی به مقایسه یک کارخانه سنتی ومدرن خواهیم پرداخت و با این مقدمه به ادامه پاسخ پرسش خواهیم پرداخت.درکل در کشور ما از نرم افزار تکلا استراکچرزTekla structuresکه به نام Xsteelنیز معروف است در اکثر پروژه هااستفاده می کنند و رایج تر است اما نرم افزار های دیگری نیز هستند که همچین توانایی هایی دارند که در ذیل به اسم معروف ترین آن ها آورده شده اند.

- Bocad
- Bentley Microstation
- Bentley Geopak Rebar
- Revit Structure
- Solidworks

انتخاب صحیح نرم افزار و مسلط بودن اپراتور به نرم افزاروتخصص داشتن در زمینه پروژه ای که می خواهد مدل شود و نقشه های کارگاهی آن تهیه شود از اهمیت بالایی برخورداراست.خوب بهتر است درقسمتی دیگر به صورت تخصصی قابلیت های این نرم افزار ها شرح داده شود و دپارتمان نرم افزار گروه مهندسی توانا این وظیفه را بر عهده گرفته است،اما در اینجا به صورت مختصر به عنوان مثال قابلیت های نرم افزار تکلا استراکچر یاxsteelرا بیان می کنیم.اولین قابلیتی که می توان از آن نام برد توانایی مدل کردن اکثرسازه های فلزی و بتونی می باشدو سازه های صنعتی و ساختمانی را می توان در آن مدل کرد وازمدل خروجی نقشه های مورد نیاز در روند تولید مثل نقشه های قطعه زنی،ساخت،نصب و...را گرفت ،مبحث بعدی گزارش های خیلی مفیدی است که این نرم افزار می دهد و می توان با آن ها مقدار متریال مصرفی را به دست آورد و بسته به سرعت پروژه سفارش خرید برای هر پارت از پروژه را داد که همین قضیه باعث کاهش نیروهای دفتر فنی می شود ودر حالت ایده ال یک الی دونفر کم می شود و وظایف آن ها در تیم شاپ مطرح می شود،مبحث بعدی که می توان از آن بهره برد بحث کنترل پروژه است که از اهمیت بسیاربالایی در روند ساخت بر خوردار است معمولا در حال حاضر کنترل پروژه در دفتر فنی کارخانه انجام می شود و در کارخانه هایی که روند سنتی خودراکنار گذاشته اندتوسط نرم افزار هایی مثل Ms project صورت می گیریدشایان ذکر است نرم افزار هایی که جهت کنترل پروژه به کار برده می شوند نیاز به یک ورودی دارند که در بحث شاپ این ورودی همان ریپورت ها وگزارش هایی است که نرم افزارتکلا می دهد با این تفاصیر اگر این وظیفه نیز به تیم شاپ متحمل شود باعث می شود یک نفر دیگر هم از دفتر فنی کم شود و البته احتمال خطا نیز پایین خواهد آمد زیرا که کنترل پروژه ای که در تکلا انجام می شود اولا اپراتور از مدل دید سه بعدی دارد وکسی که در دفتر فنی این عمل راانجام می دهد فقط یک ریپورت از نقشه ها دارد و ثانیا درصورت بروز اشتباه با خبر خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 72
بازدید : 72


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود